Заправка монохромних і кольорових картриджів

Лазерний принтер, монохромний або кольоровий на сьогодні є в наявності в будь-якій компанії, та і для дому для багатьох це звичний девайс.

Коли принтер працює нормально, мы його, як правило, не помічаємо. Але, уявімо, вам в кінці робочого дня потрібно терміново надрукувати важливий документ або документ шефу, і в цей момент принтер дає збій (або скінчився картридж, або зажувало папір). В цей момент ви розумієте всю важливість проблеми. Щоб уникнути таких ситуацій та головного болю від цього, та просто спокійно та впевнено друкувати якісні документи, необхідно до роботи принтеру віднестися з усією серйозністю та відповідальністю. Є декілька фундаментальних правил, дотримуючись яких, ви максимально уникаєте проблем пов’язаних з роботою принтера.

  • Перед тим, як купити принтер, зверніться до нас – ми безоплатно проконсультуємо, яку модель Вам обрати в залежності від об’ємів Вашого друку та вимог до якості. Особливо це стосується кольорових принтерів.
  • Привчіться слідкувати за датою заправки картриджів (ми на картриджі клеїмо етикетки, на яких пишемо дату заправки). Картридж, в якому закінчився тонер, позначте стікером.
  • Купіть картридж-дублер (ми пропонуємо дешеві оригінальні рециклінгові картриджі, які нічим не гірші тих, які встановлені у Вас в принтері). Це дозволить Вам зробити замовлення на заправку картриджу, який закінчився без «пожежної» реакції заправників.
  • Не користуйтесь картриджами, які «мажуть» – такий картридж потребує ремонту. Пам’ятайте, ваш картридж не вічний! В ньому теж виходять з ладу деталі їх необхідно періодично міняти, а не тільки засипати тонер.
  • Слідкуйте, щоб в принтер не попадали сторонні предмети ( частіше це канцелярські  скріпки або скріпки від степлера, які попадають в принтер під час друку на чорновиках).
  • Якщо принтер почав погано захоплювати папір або захоплює декілька листів одразу – викликайте нас. Проблема не зникне сама по собі, а може спровокувати серйозну поломку. (Це як їздити на машині на «голій» резині).
  • Користуйтеся послугами одних і тих самих сервісних інженерів. Вони будуть нести повну відповідальність за роботу Вашого принтера – перекласти відповідальність не буде на кого. Ознаками надійної та професійної команди сервісних інженерів є наявність свого офісу та можливість безготівкової оплати. Не користуйтеся послугами умільців-одинаків – в складній ситуації вони вас покинуть з проблемою один-на-один!
  • Особливий підхід до кольорових лазерних принтерів. Перед їх покупкою необхідно чітко розуміти, що Ви будете друкувати.
  • Експлуатація кольорового лазерного принтера мінімум у два рази дорожча за монохромного.
  • В залежності від вимог до якості друку, можна запропонувати два віріанти заправки картриджів (варіант покупки нових картриджів мы не розглядаємо через його економіку). Якщо вимоги до якості друку дуже високі, кожна заправка має супроводжуватися заміною фотобарабану (це недешево). Без особливих вимог до якості друку можна картридж два-три рази заправити, а потім вже потрібно замінити фотобарабан. В цьому аспекті цікаві пристрої японського бренду KYOCERA. В них вартість заправки вище, ніж в моделях Hewlett Packard або Canon, але через високу зносостійкість фотобарабану якість друку залишається високою до десяти і більше заправок.